
BNR Klantenshow | Is webcare slechts een PR-tool?
Een bedrijf lijkt u op twitter snel te helpen, maar valt door de mand aan de telefoon. Of u mag alleen in 140 tekens uw probleem uitleggen terwijl u om telefonische hulp vraagt.
Een bedrijf lijkt u op twitter snel te helpen, maar valt door de mand aan de telefoon. Of u mag alleen in 140 tekens uw probleem uitleggen terwijl u om telefonische hulp vraagt.
De internationale GSM association heeft laten weten dat 45 telecombedrijven Near Field Communication gaan verwerken in simkaarten. In Nederland hebben Vodafone, KPN en T-Mobile al toegezegd.
Niet klanttevredenheid, maar efficiency en een zo kort mogelijke gesprekstijd staat centraal bij de klantenservice van veel Nederlandse bedrijven. Maar deze trend moet -en gaat- veranderen, stelt Rik Bronswijk, directeur insourcing bij Tele'Train.
Vergeleken met andere landen gedragen wij ons keurig tegen medewerkers van de klantenservice. Dat wil niet zeggen dat we ons ook écht netjes gedragen: 57 procent van de Nederlanders is wel eens tekeer gegaan tegen een medewerker.