
'Waardeer het, repareer het'
De nieuwe campagne van Sire is erop gericht om langer met je spullen om te gaan. Ofwel: laat je kapotte broodrooster repareren in plaats van 'm weg te gooien.
De nieuwe campagne van Sire is erop gericht om langer met je spullen om te gaan. Ofwel: laat je kapotte broodrooster repareren in plaats van 'm weg te gooien.
De nieuwste campagne van SIRE heet #DOESLIEF. SIRE wil Nederland een beetje mooier en liever maken door elkaar aan te spreken op onaardig gedrag. Het is niet de eerste keer dat SIRE een campagne met zo’n thema opzet. Hebben die campagnes wel nut?
SIRE start vandaag de campagne #DOESLIEF. Ze willen Nederlanders aan het denken zetten over hoe we dagelijks met elkaar omgaan. 87% van de Nederlanders vindt dat we wel wat aardiger kunnen zijn voor elkaar. Klopt het inderdaad dat de samenleving verhardt en wat kunnen we daaraan doen?
Ouders zouden dus al met kinderen vanaf acht jaar over porno moeten praten, als het aan SIRE ligt.
SIRE en mobiel shoppen.
De campagne 'Handen af van onze hulpverleners' is "brood- en broodnodig". Dat concludeert Pim Slierings van SIRE, na het geweld tegen hulpverleners rond de jaarwisseling.