Moments That Matter

De toekomst van E-Commerce – Hoe bereid je je voor?

Moments That Matter11 jul 201929 minuten
Of luister de podcast via:

Over de aflevering

De grootste shopping platforms zorgen door persoonlijke data en context voor een beperkte maar relevante productselectie, terwijl slimme devices een zeer simpel aankoopproces faciliteren. Je krijgt hierdoor steeds minder controle over de totale klantbeleving ten opzichte van jouw eigen webshop of fysieke winkel.

Daarnaast zijn veruit de meeste klantervaringen een combinatie van on- en offlineprocessen. Klanten denken echter niet in kanalen; omnichannel is voor hen impliciet.

Bedrijven van de toekomst zetten daarom de klant centraal. De beste klantervaring bieden is nu al de grootste onderscheidende factor; je merk is je customer experience. In de toekomst zal e-commerce daarom naadloos geïntegreerd worden, zowel on- als offline als intelligent en persoonlijk.

In deze podcast schetst Mehmet Olmez, Managing Director van Accenture Interactive en Europese lead van Experience Platformen, een scenario in de toekomst en bespreekt aan de hand van dit scenario de belangrijkste trends. Hierbij komen actuele voorbeelden aan bod van zowel grote multinationals als kleine startups.

Tot slot krijg je concrete adviezen om jouw bedrijf voor te bereiden op deze toekomst.


Een podcast van


Moments That Matter

Moments That Matter

Vanuit Accenture helpen we oganisaties met het voorblijven op de verwachtingen van de klant. In deze serie vertellen onze experts waarmee, hoe en waarom onze klanten winnen tijdens de Moments That Matter.