
Social Stories
In het tweede seizoen van Snapchat’s Social Stories duikt Patricia van Liemt in de wereld van AR. Met wisselende experts en een vast panel bespreken we de toegevoegde waarde van AR voor merken en bedrijven.
In het tweede seizoen van Snapchat’s Social Stories duikt Patricia van Liemt in de wereld van AR. Met wisselende experts en een vast panel bespreken we de toegevoegde waarde van AR voor merken en bedrijven.
Je komt AR steeds vaker tegen. En toch staan we pas aan het begin van een nieuw tijdperk.
Steeds meer adverteerders maken gebruik van AR-toepassingen om hun marketing- en e-commerce activiteiten te ondersteunen. En met succes.
De mode-industrie staat bekend om zijn grote ecologische voetafdruk. Dankzij AR is het mogelijk geworden om schoenen en kleding virtueel te passen wat onder meer bijdraagt aan de CO2-reductie.
AR kreeg grote bekendheid door mobile games zoals Pokemon Go. Maar inmiddels heeft AR zich ontwikkeld tot een volwassen technologie met ongekend veel commerciële mogelijkheden.
Social platforms zijn de nieuwe winkelcentra. GenZers en millennials doen alles op social, dus ook shoppen. Hoe bereik je ze daar, als adverteerder?
Als je likes wil scoren moet je spektakel bieden. Daarom bieden platforms als Snapchat GenZers en millennials eindeloos veel communicatietools.
Als het niet viral gaat, is het dan wel nieuws? Hoe komen GenZers en millennials aan hun nieuws?
Millennials. Gen Z. Egoïsten of activisten? Waar staat deze generatie voor, waar zijn ze tegen en hoe uiten ze dat?